Translate

четвртак, 11. април 2013.

msw, ncg, cg

San svih devojaka na stardollu je da makar jednom postanu MSW, CG, ili makar NCG, ja sam 2 puta bila ncg i za to mogu da vam pomognem! takođe mogu da vam pomognm da se reklamirate za MSW i CG!




#1 MSW
reklamirajte se noseći MSW odeću koja se dobija besplatno:
1. uloguj se na stardoll
2. idi na:
http://www.stardoll.com/en/do/campaign/msw-giveitems.php
3. Sada će poklon sigurno biti u vašem stanu u starplaza kesama :)
* potrebno je nekad više vremena, čak do 1 dan da poklon stigne, ali sigurno ćete ga dobiti!



#2 NCG i CG:
ja sam, kao što sam već rekla 2 puta bila ncg, 1. put sa 47, a drugi sa 69 glasova u apartmanu! kako biste postali NCG potebno je da imate najviše glasova(odnosno stisnutih 5 zvezdica) u apartmanu u celoj svojoj zemlji! Za cg je isto to, samo na CELOM SVETU!!!! Najbolji način da postanete NCG ili CG je da na što više mesta kačite poruke! evo nekih zanimljivih:
1) svim prijateljima pošalji u nibox:

●▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬●
Hi dear! I want to be a national cover girl first time, so please help me! Press five stars in my suite and write in my guest book! Thank you so much♥
●▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬● ●▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬● ●▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬●

Zdravo! Danas želim da postanem nacionalna cover girl prvi put, pa te molim da mi u tome pomogneš! Stisni 5 zvezdica u mom apartmanu i napiš 5/5 u knjizi gostiju! Hvala unapred ♥
●▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬●

2) posećuj što više apartmana i piši:
●▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬●
Hii, today i'm running for NCG
for first time! please help me!
Press five stars in my suite 
and write 5/5 in my guest
book, thankss ♥♥  
●▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬●

3) u stardesign predmetima napravi poster na kom je 5 roze zvezdica i stavi ga u svoj stan:
4) na žurkama i u igricama ostavljaj kratke poruke:
♥VOTE~NCG~vote4me~NCG~VOTE♥
ili
Vote4mee-plsss
Hii, can you vote 4 mee
ili
ncg,ncg,ncg,ncg♥♥
....
a isto to možete i za CG ili msw
Takođe, ako želite da postanete ncg, napišite mi ovde u komentarima, aja ću zvati mnogo prijatelja da glasaju za vas!! i Srećno!


Нема коментара:

Постави коментар